Сайт вчителів географії Борщівщини

Головна | Реєстрація | Вхід
Вівторок, 21.05.2024, 07:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Годинник
Погода
Прогноз погоди у Борщеві
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Вересень » 2 » Додаток до листа Міністерства освіти і науки України «29» серпня 2014 № 1/9-433 Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу
16:08
Додаток до листа Міністерства освіти і науки України «29» серпня 2014 № 1/9-433 Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу

 

Додаток

до листа Міністерства освіти

і науки України

«29» серпня 2014  № 1/9-433

 

Рекомендації

щодо організації навчально-виховного процесу

у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів

у 2014/2015 навчальному році

 

 

 

 

 

 

 

 

Географія

Програма курсу Географія 6-го класу (Загальна географія) розрахована на 70 годин (2 години на тиждень), з яких запланований резерв часу становить 6 годин.

Початковий курс географії формуються уявлення про Землю як природний комплекс, включає відомості про географічні подорожі та дослідження Землі, особливості зображення земної кулі на глобусі й карті, про кількість і розміщення населення земної кулі, людські раси, положення України та окремих держав на політичній карті світу.

У 6-му класі розпочинається формування загальної географічної культури школяра та поступове навчання картографічній мові. Учні оволодівають основними географічними уявленнями та поняттями, набувають певних умінь у роботі з різними джерелами географічної інформації.

         Для ефективного процесу навчання необхідною умовою є наявність підручника та географічних карт (стінних, атласів, електронних, контурних, тощо). Зміст курсу розгортається у чотирьох розділах, а саме: «Розвиток географічних знань про Землю», «Земля на плані і карті», «Оболонки Землі», «Планета людей». Порівняно з підручниками (2006 р. видання) у нових підручниках, створених за новою чинною програмою, зміст розділів і тем суттєво змінений.

         Так, у першому розділі удосконалена структура тем про географічні дослідження: замість історичного принципу до аналізу подорожей і відкриттів, застосований географічний, підсилена увага до сучасних туристичних подорожей, тому програмний матеріал по даному розділу можна вивчати і за минулорічними підручниками, вилучаючи під керівництвом вчителя позапрограмну інформацію.

         У другому розділі змінена послідовність вивчення тем і розгортання матеріалу в них, перенесені окремі питання роботи з картами в третій розділ «Оболонки Землі», тому програмний матеріал поданому розділу вимагає аналогічної корекції.

         У третьому розділі суттєво зменшений обсяг навчального матеріалу в темах «Літосфера», «Атмосфера», а тема «Географічна оболонка» замінена  темою «Природні комплекси». Розвантажений також понятійний апарат, уточнені та унормовані практичні роботи й географічна номенклатура. Тому учні під керівництвом вчителя теж зможуть використати змістовну та методичну складову підручників:

Географія. 6кл. (авт. Пестушко В. Ю., Уварова Г. Ш.), Ґенеза, 2006;

Загальна географія.6 кл. (авт. Бойко В. М., Міхелі С. В.), Педагогічна преса, 2006;

Географія. 6 кл. (авт. Скуратович О. Я. та інш.), Педагогічна преса, 2006;

Загальна географія. 6 кл. (авт. Булава Л. М., Мащенко О. М., Ільченко В.Р.), Довкілля-К, 2006;

Географія. 6 кл. (авт. Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р.), Навчальна книга, 2006.

         У четвертому розділі названі ті держави, на які слід звернути увагу шестикласників. Сюди ж перенесений матеріал щодо впливу людини на природу та його наслідки.

         Враховуючи вищезазначене та значне змістовне розвантаження підручників практично вся програмна складова при вилученні позапрограмного компоненту може бути реалізована через зміст підручників 2006 року видання.

Окрім цього у 6-му класі пропонується 9 практичних робіт, 4 з яких оцінюються обов’язково, решта – на вибір учителя. До окремих тем наводяться теми досліджень, як один з нових компонентів навчальної програми з географії, передбачає планомірну і систематичну роботу учителя щодо розвитку в учнів дослідницьких умінь. Очікуваним результатом проведення передбачених програмою досліджень є, передусім, оптимальне засвоєння учнями навчального матеріалу (географічних фактів, понять, закономірностей) та публічність результатів проведених досліджень, їх обговорення на уроках, представлення на спеціально організованих виставках, висвітлення у шкільній пресі та безпосередньо процес їх оцінювання. Детальніше про організацію практичних робіт та дослідження подана у інструктивно-методичному листі щодо вивчення предмета у 2014/2015.

 

 

Переглядів: 497 | Додав: mjalkovska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Наше опитування
Рівень освіти в Україні
Всього відповідей: 65
Міні-чат
Анекдоти
«Анекдоти з України» - Нові та найкращі анекдоти української мережі
Радіо
Друзі сайту

Всі права застережено. Shavani: Боднарчук С. В. с. Нівра © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz