Сайт вчителів географії Борщівщини

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 16.05.2024, 12:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Годинник
Погода
Прогноз погоди у Борщеві
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Лютий » 16 » Методичні рекомендації щодо написання випускної роботи
09:43
Методичні рекомендації щодо написання випускної роботи

Тернопільський обласний комунальний інститут

післядипломної педагогічної освіти

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

виконання випускних робіт

слухачами курсів ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичні рекомендації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тернопіль

  2014

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Завдання ІППО та методичних служб (РМК) – створити систему адресної безперервної науково-методичної допомоги педагогам у їх професійному зростанні.

На курсах підвищення кваліфікації проводиться вхідне діагностування, метою якого є виявлення рівня соціально-гуманітарної та професійної підготовки слухачів, визначення їх стартового рівня знань та умінь і усвідомлення характеру власних прогалин.  Метою навчального процесу є розвиток професійної компетентності педагогів, систематизація та поглиблення теоретичних і практичних знань, удосконалення або набуття досвіду самостійної творчої роботи, розвиток навичок самоосвіти. У ході курсів підвищення кваліфікації здійснюється цілеспрямована робота (факультативи, спецкурси, індивідуальні та групові консультації тощо) з метою усунення прогалин у фаховій підготовці. Однак процес професійного зростання є безперервним, тому виникає питання післякурсової роботи, спрямованої на нівелювання прогалин у фаховій, методичній підготовці педагога, та питань, які він бажає вивчати поглиблено. Постає проблема розробки програми, за якою педагог буде працювати протягом наступних п’яти років до наступних курсів  підвищення кваліфікації.

Захист випускних робіт – заключний етап курсової підготовки слухачів, що передбачає презентацію та захист основних ідей роботи, висвітлення їх актуальності, а також відповіді на запитання. Випускна робота подається за 10 днів до захисту в електронному варіанті для експертної оцінки. Вона виконується за певними вимогами відповідно до обраної форми.

 

2. ПРОГРАМА ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ

Одним із засобів підвищення професійної компетентності вчителя є програма педагогічного самовдосконалення, головною метою якої є різнобічний розвиток особистості педагога для подальшого забезпечення оптимальних умов для навчання та виховання учнів та підвищення ефективності уроку та навчально-виховного процесу загалом.

Програма самоосвіти педагога - наперед продуманий план діяльності педагога у процесі його підвищення кваліфікації, що орієнтується на саморозвиток, самовдосконалення, самовиховання та самореалізацію особистості протягом визначеного терміну.

Алгоритм створення програми полягає у визначенні:

  1. Науково-методичної проблеми слухача.
  2. Мета і завдання програми саморозвитку.
  3. Кредо (девіз) педагога.
  4. Розробки програми.

            Основні завдання програми:

  1. Виявлення особистісного рівня професійної компетентності на підставі  самодіагностики.
  2. Раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків реформування та розвитку освіти.
  3. Досконала  організація самоосвітньої діяльності та участь у різноманітних формах методичної роботи.
  4. Проведення моніторингу професійного зростання.
  5. Узагальнення досвіду роботи за результатами роботи над самоосвітньою темою. 
  1. Прогнозований результат.
  2. Форма звіту.

3. ОФОРМЛЕННЯ РОБОТИ

Випускна робота має відповідати наступним правилам оформлення:

  1. Обсяг складає довільну кількість сторінок.
  2. Текст набирається на аркушах білого паперу стандартного формату А-4, з використанням шрифтів текстового редактора Word (Times New Roman), кеглем 14, через 1,5 інтервалу (30 рядків на сторінці) з дотриманням таких розмірів полів: верхнього, нижнього і лівого – 20 мм, правого – 10 мм.
  3. Титульна сторінка оформлюється за встановленою формою (див. додатки).

 

4. ПОРЯДОК ЗАХИСТУ ВИПУСКНОЇ РОБОТИ

До захисту випускної роботи допускаються слухачі, які виконали навчальний план, склали тести, розробили програму та отримали на нього експертну оцінку наукового керівника.

Захист полягає у стислому (5–15 хв.) викладенні змісту (обґрунтування вибору проблеми, мета, завдання, загальна характеристика, відповіді на запитання та зауваження рецензента та присутніх).

Випускні роботи зберігаються в ІППО, райметодкабінеті, навчальному закладі. Після закінчення терміну дії вони підлягають ліквідації у встановленому порядку.

 

 

ДОДАТКИ

Додаток 1

Зразок титульної сторінки програми

 

 

 

Тернопільський обласний комунальний інститут

післядипломної педагогічної освіти

 

 

 

 

ПРОГРАМА

 

 

 

 

МІЙ ШЛЯХ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

 

 

на 2014-20__ р.р.

 

 

 

                                                                                              Слухача групи курсів підвищення кваліфікації

 

________________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові)

 _______________________________________

(спеціальність)

________________________________________

(назва навчального закладу)

 

Науковий керівник

______________________________________________

(прізвище, посада, кафедра)

 

 

 

 

 

Тернопіль

 2014

Додаток 2

Зразок бланку опису програми

 

  1. Науково-методична проблема слухача

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

  1. Мета і завдання програми саморозвитку.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

  1. Кредо (девіз) педагога.

     _____________________________________________________________

 

  1. Програма.

№ з/п

Зміст діяльності

Термін виконання

Відмітка про виконання

Модуль 1 . Загальнометодологічна і теоретична підготовка (осмислення програмних положень у галузі розбудови національної освіти, ознайомлення з інноваціями в освіті)

1.1.

Опрацювати науково-методичні посібники

1.1.1

 

 

 

1.1.2

 

 

 

1.1.3

 

 

 

1.1.4

 

 

 

1.1.5

 

 

 

1.2.

Опрацювати статті у фаховій періодиці

1.2.1

 

 

 

1.2.2

 

 

 

1.2.3

 

 

 

1.3.

Опрацювати інтернет-ресурси

1.3.1

 

 

 

1.3.2

 

 

 

1.3.3

 

 

 

1.3.4

 

 

 

1.3.5

 

 

 

Модуль 2.  Фахово-функціональна підготовка.

2.1

Вивчення нормативних документів і нових навчальних програм (інваріантної і варіативної складової)

2.1.1

 

 

 

2.1.2

 

 

 

2.1.3

 

 

 

2.1.4

 

 

 

2.1.5.

 

 

 

2.2.

Ознайомлення з новими навчально-методичними комплексами (підручники, зошити, методичні посібники для вчителя)

2.2.1

 

 

 

2.2.2

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

Опанування методикою використання засобів навчання

2.3.1

 

 

 

2.3.2

 

 

 

2.3.3

 

 

 

2.4.

Позаурочна діяльність

2.4.1

 

 

 

2.4.2

 

 

 

2.4.3

 

 

 

2.5.

Робота з учнями (обдарованими та педагогічно занедбаними)

2.5.1

 

 

 

2.5.2

 

 

 

Модуль  3. Інноваційні технології в навчально-виховному процесі

3.1.

Ознайомитися з технологіями

 

  • критичного мислення;

 

 

 

  • проектною технологією;

 

 

 

  • біоадекватною технологією.

 

 

3.2.

Апробувати на уроках технології:

3.2.1

 

 

 

3.2.2

 

 

 

Модуль 4. Загальнотехнічна (технологічна ) підготовка (використання ІКТ в навчально-виховному процесі)

4.1.

Створення мультимедійних презентацій

4.1.1

 

 

 

4.1.2

 

 

 

4.1.3

 

 

 

4.2.

Розробка методичних і дидактичних матеріалів за допомогою текстового редактора

4.2.1

 

 

 

4.2.2

 

 

 

4.3.

Зібрати добірку словників (в електронному варіанті),  опанувати методику їх використання на уроці

4.3.1

 

 

 

4.3.2

 

 

 

4.3.3

 

 

 

4.4.

Використання Веб-технологій у навчальному процесі. Web-2.0

4.4.1

 

 

 

4.4.2

 

 

 

4.4.3

 

 

 

4.4.5

 

 

 

4.4.6

 

 

 

Модуль 5.  Опанування технологіями педагогічних вимірювань та оцінювання якості освіти

5.1.

Розробка діагностичного інструментарію (анкети, тестові завдання  тощо)

5.1.1

 

 

 

5.1.2

 

 

 

Модуль 6. Участь у методичній роботі.

6.1.

Робота над індивідуальною науково-методичною проблемою

6.1.1

 

 

 

6.1.2

 

 

 

6.2.

Підготовка виступу на методоб’єднанні ( педраді, семінарі)

6.2.1

 

 

 

6.2.2

 

 

 

6.3.

Участь у конкурсах

6.3.1

 

 

 

6.3.2

 

 

 

6.4.

Проведення майстер-класів, тренінгів тощо

6.4.1

 

 

 

6.4.2

 

 

 

Модуль 7. Формування здоров’язбережувальних компетентностей

7.1

 

 

 

7.2

 

 

 

7.3

 

 

 

Модуль 8. Формування загальнокультурних особистісних компетентностей

8.1

 

 

 

8.2

 

 

 

8.3

 

 

 

 

 

 

 

  1. Прогнозований результат.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

  1. Форма звіту.

     _____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

 

 

 

Переглядів: 1446 | Додав: mjalkovska | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Наше опитування
Рівень освіти в Україні
Всього відповідей: 65
Міні-чат
Анекдоти
«Анекдоти з України» - Нові та найкращі анекдоти української мережі
Радіо
Друзі сайту

Всі права застережено. Shavani: Боднарчук С. В. с. Нівра © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz