Сайт вчителів географії Борщівщини

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 16.05.2024, 23:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Годинник
Погода
Прогноз погоди у Борщеві
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2015 » Квітень » 7 » Програма вивчення
15:29
Програма вивчення

Програма

вивчення стану викладання ,  рівнів

навчальних досягнень учнів з географії

у загальноосвітніх школах району

(з метою підготовки матеріалів на колегію відділу освіти)

( для ознайомлення   керівникам , вчителя географіїї )

 

  1. Навчально-методичне і технічне забезпечення.

Знання нормативно-правових документів щодо викладання предмету

       Наявність  програм з географії  , дотримання  рекомендацій  інструктивно-методичного листа  Міністерства освіти і науки  України  про вивчення  географії  у  2014-2015 н.р.

Наявність кабінету географії, відповідність обладнання кабінету Типовому переліку…

Планування роботи кабінету, якість його виконання.

Забезпечення учнівпід час практичних робіт необхідними приладами, матеріалами…..

Забезпеченість учнів підручниками, атласами, картами тощо .

Забезпеченість кабінету наочними посібниками, роздатковим матеріалом, матеріалами дляпроведеннятематичних оцінювань..

Забезпеченість технічними та інформаційними засобами навчання та наявність умов для їх комплексного використання, підкючення до Інтернету(заклад , кабінет)

Систематизація наочних посібників та тематичного роздаткового матеріалу відповідно до програмового матеріалу 6-10 класів.

Стан зберігання карт, навчально-наочних посібників, приладів, технічних засобів навчання, муляжів, макетів…..

    

  1. Підготовка вчителя до уроку.

Знання та розуміння вчителем вимог навчальної програми з географії, інших нормативних документів, методичних рекомендацій з питань викладання географії та їх реалізація у практичній діяльності.

Самоосвітня робота вчителя:  Проблема над якою працює вчитель,  конкретні приклади її реалізації. Обізнаність  педагога з інноваційними педагогічними , освітніми, інформаційно-коммунікаційними технологіям.и Проектна діяльність вчителя ( створення проектів , мультимедійні презентації  тощо)..Вміння  вчителя користуватися  комп’ютером, програмними засобами  навчання ,  інтернет –ресурсом).

Стан календарно-тематичного планування (відповідність планування вимогам навчальної програми; доцільність розбивки тем відповідно до тематичного оцінювання, які передбаченні форми проведення тематичного оцінювання, використання різних форм, методів і прийомів на всіх етапах уроків, планування видів практичних робіт відповідно до рекомендаційсерпневого методичного об’єднаннявчителів географії(2014-2015 н.р.).

Стан поурочного планування.

Забезпеченість учителя фаховою та методичною літературою, фаховими періодичними виданнями.

   

  1. Навчально-виховна робота з географії .  

   

         Ступінь організації навчально-виховного процесу на засадах гуманізму, демократизму, застосування новітніх педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій, особистісно орієнтованого навчання. Науковість викладання, практична спрямованість, доступність сприймання учнями програмового матеріалу

Доцільність визначення та ступінь реалізації навчальних, виховних та розвивальн

завдань уроку. Прогнозування навчальної діяльності на кінцевий результат.

 Організація пошукового, проблемного, дослідницького, проектного та інших видів навчання.

          Раціональність вибору структури уроку. Дотримання логіки уроків незалежно від форми і типу їх проведення.  

          Оптимальність застосування форм, методів, прийомів і засобів навчальної роботи учнів і вчителя на різних етапах уроку. Відповідність методів і прийомів навчання змісту матеріалу, віковим особливостям учнів, рівню їх фактичної підготовленості та матеріальній та базі школи з предмета.

            Поєднання традиційних і нетрадиційних методів навчання, інформаційно-комунікативних технологій.,  їх доцільність  і ефективність.

           Планування та організація самостійної роботи школярів на уроці. Зміст самостійних робіт. Формування в учнів навичок самостійного здобування знань.

           Співвідношення діяльності вчителя  та учнів на уроці. Формування практичних навичок, вміння застосовувати теоретичні знання на практиці.

           Диференціація та індивідуалізація навчальної діяльності школярів.

           Робота з виділення в змісті виучуваного матеріалу найголовнішого та його безпосереднє засвоєння на уроці. Проведення уроків за типовими планами..

           Використання наочності (карт, таблиць, креслень, схем, діаграм, контурних карт, атласів, роздаткового  і дидактичного матеріалу тощо), технічних засобів навчання.

  Аналіз матеріалів дослідницької роботи учнів, їх узагальнення та використанн

навчальному процесі. Ведення календарів погоди, наліз стану погоди.

           Використання міжпредметних  та внутрішньопредметних зв’язків.

           Система роботи з повторення  навчального матеріалу.

           Організація домашніх завдан,  диференціація та індивідуалізація.

           Поєднання викладання з професійною роботою, екологічним та економічним вихованням, громадянською освітою, національною культурою.

           Моніторинг якості знань з географії .

           Контрольні заміри  рівнів навчальних досягнень учнів  ( 6-10 кл) за завданнями  РМК ( до завершення 2014-2015 навчального року),   відповідність  виставленим  балам  за І семестр , т.о. 

 Обізнаність школярів з тривалістю вивчення теми, кількістю, тематикою і термінами

проведення обов’язкових робіт, термінами та формою проведення тематичних оцінювань.

           Ефективність застосування методів, форм, прийомів та засобів контролю рівня навчальних досягнень школярів вчителем .  Об’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів на основі зіставлення результатів різних видів контролю та відповідно до Критеріїв …

           Стан ведення  зошитів для практичних , контрольних робіт.

 Стан ведення класних журналів .

 Використання   іваріантної складової   робочого навчально плану.

 Вибірковий аналіз т.о., практичних робіт (рівневі показники )

 Аналіз рівнів навчальних досягнень учнів  ( річна ), ДПА.

 

4.Позакласна робота з предмета.

 

Організація позакласних занять (охоплення учнів, зміст занять, роль у підвищенні інтересу учнів до предмета, підвищення рівня навчальних досягнень школярів).

         Проведення  конференцій, тематичних вечорів, зустрічей, тижнів географії, екскурсій тощо.

Результативність участі в олімпіадах з географії, роботі МАН.

         Туристсько-краєзнавча робота в школі. Використання краєзнавчих матеріалів у навчально-виховному процесі.

5. Результативність навчально-виховної роботи. 

         Стан виконання навчальної програми.

         Відповідність рівня навчальних досягнень школярів державним вимогам до рівня загальноосвітньої  підготовки, вимогам програм з географії.

          Рівень сформованості в учнів цілісного географічного образу Землі, картографічної грамотності й культури, умінь практично застосовувати здобуті географічні знання, користуватися джерелами географічної інформації, самостійно шукати, аналізувати і передавати її.

          Рівень розвитку у школярів географічного мислення та вміння логічно викладати свої думки, про прочитане, здатності до співробітництва при виконанні практичних робіт та екскурсій.

          Розуміння доцільності обґрунтування наукового підходу до природокористування, єдності навколишнього середовища, людини та її діяльності в територіальному аспекті.

          Рівень засвоєння навчального матеріалу  учнями  6 класу ( за новою програмою ) проблеми  і недоліки.  

6.Керівництво і  контроль .

         Укомплектованість школи  фахівем, проходження ними курсової підготовки, атестації.

 

          Участь вчителя у методичній роботі школи, району , області .Участь у фахових конкурсах..

 

            Вивчення адміністрацією школи системи  роботи вчителя географії (відвідування та аналіз уроків і позакласних заходів, перевірка документації тощо ). Ефективність , доцільність ,результативність налання пропозицій і рекомендацій. Контроль за виконанням рішень, вказівок, рекомендацій МОН,  відділу освіти,  МО

        Розгляд стану викладання, рівнів  навчальних досягнень учнів  з географії на засіданнях педагогічної ради, узагальнення матеріалів в наказах школи. Обґрунтованість, реалістичність, конкретність управлінських рішень та контроль за їх виконанням.(наказ) 

        Ефективність, приклади результативної управлінської діяльності щодо зміцнення навчально-матеріальної бази викладання предмету .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 556 | Додав: mjalkovska | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Наше опитування
Рівень освіти в Україні
Всього відповідей: 65
Міні-чат
Анекдоти
«Анекдоти з України» - Нові та найкращі анекдоти української мережі
Радіо
Друзі сайту

Всі права застережено. Shavani: Боднарчук С. В. с. Нівра © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz