Теми уроків
|
Рекомендована кількість годин
|
6 клас. «Загальна географія». (70 годин, 2 години на тиждень)
|
|
Рухи води в Океані. Життя в океанах і морях.
Практична робота 6 (початок).Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів
Багатства вод Світового океану. Океан та людина
|
1 год
|
Підземні води, умови їх утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу
|
1 год
|
Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків компонентів природи. Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом).
|
1 год
|
Кількість населення Землі. Розселення населення на Землі, його густота. Найбільш заселені території земної кулі.Людські раси. Дослідження М. М. Миклухо-Маклая. Найчисельніші народи світу
|
1 год
|
7 клас. «Материки та океани». (70 годин, 2 години на тиждень)
|
|
Населення. Держави. Україна і держави Північної Америки.Урок контролю знань. Тема 1. Північна Америка
|
1 год
|
Загальні риси клімату. Кліматичні пояси і типи клімату.
Практична робота 11. Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм
|
1 год
|
Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Населення. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з країнами Європи та Азії
|
1 год
|
Забруднення навколишнього середовища. Види забруднення, основні джерела їх надходження. Міжнародне співробітництво у розв’язуванні екологічних проблем. Міжнародні організації з охорони природи.Дослідження. Шляхи розв’язування екологічних проблем
|
1 год
|
8 клас. ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ УКРАЇНИ. (52 години, 1,5 години на тиждень)
|
|
Практична робота 6. Складання порівняльної характеристики природних зон і країв України (за вибором).Урок контролю знань. Розділ ІІІ. Ландшафти і фізико-географічне районування (теми 1-5)
|
1 год
|
Вплив геоекологічної ситуації на населення в Україні. Аварія на Чорнобильській АЕС і здоров’я населення. Практична робота 7. Аналіз карти геоекологічної ситуації в Україні.Законодавство про екологічну ситуацію в Україні
|
1 год
|
Моніторинг навколишнього середовища в Україні. Основні заходи щодо раціонального використання і охорони навколишнього середовища в Україні.Урок контролю знань. Розділ IV. Використання природних умов і природних ресурсів та їх охорона
|
1 год
|
9 клас. Економічна і соціальна географія України. (52 години, 1,5 години на тиждень)
|
|
Тваринництво, його структура та географія. Розвиток кормової бази тваринництва. Рибне господарство.Зональна спеціалізація сільського господарства. Гірські регіони. Приміські сільськогосподарські райони. Аграрні реформи в Україні, їх соціальне і економічне значення
|
1 год
|
Обсяги і структура зовнішньоекономічних зв’язків. Географія зовнішньої торгівлі. Торговельний баланс країни. Значення зовнішніх економічних зв’язків в господарстві країни.Міжнародні організації. Інтеграція України в світову економіку. Вплив процесів глобалізації на господарство України
|
1 год
|
Особливості географічного положення та його вплив на господарську спеціалізацію. Природні умови і ресурси, їх оцінка.
Географічні назви своєї області чи автономної республіки в минулому і нині. Особливості топоніміки своєї місцевості.Населення і трудові ресурси. Демографічна ситуація. Найбільші міста. Адміністративні райони. Історія заселення території. Особливості культури і побуту місцевого населення
|
1 год
|
10 клас. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ СВІТУ.
(52 години, 1,5 години на тиждень)
|
|
Інші держави-сусіди України: Словаччина, Угорщина, Румунія і Молдова.Зв’язки країн сусідів з Україною.
Практична робота 3. Характеристика зв’язків України з країнами-сусідами (закінчення)
|
1 год
|
Країни Південно-Західної Азії.Урок контролю знань. Тема 2. Країни Азії
|
1 год
|
Австралія. Особливості розміщення населення, найбільші міські агломерації. Роль країни в МГПП, значення зовнішніх економічних зв’язків. Океанія. Специфіка ЕГП територій регіону. Особливості природи, населення та господарства.
|
1 год
|
11 клас. Економіка. (35 годин, 1 година на тиждень)
|
|
Практична робота 5. Аналіз змін ВВП України для оцінки загального стану економіки. Урок контролю знань. Тема 6. Загальні результати національного виробництва
|
1 год
|
Міжнародні фінансово-кредитні відносини.
Форми міжнародного руху капіталів: міжнародний кредит та іноземне інвестування. Діяльність міжнародних фінансово – кредитних організацій у забезпеченні міжнародного руху капіталу. Платіжний баланс країни.Практична робота 7. Аналіз торгового балансу України з метою визначення основних статей експорту та імпорту і основних торгівельних партнерів
|
1 год
|