Я - вчитель.
Я - особистість творча.
Я - думаю, замислююся.
Я - аналізую, висловлюю свої судження.
Я - хочу більше знати, - саме ці слова стали девізом засідання творчої лабораторії вчителів географії та економіки, яке відбулося 26.10.2017 року на базі Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 з проблеми «Урок географії та економіки –інноваційна творчість вчителя». В ході розгляду питання «Інноваційні форми, методи та прийоми географічної освіти» Щур Л.М., вчитель географії Королівської ЗОШ І-ІІст., Романська Т.Г.,вчитель географії Стрілковецького НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст.-дошкільний заклад», поділилися досвідом роботи щодо використання прийомів "Інсерт", ПМЦ (Плюс - Мінус - Цікаво), "Ромашка Блума", "Карта персонажів", "Штрихи", оскільки метою сучасного уроку є пошукова діяльність та формування творчого учня, який критично мислить, відстоює свою позицію, бо, як писав Р.Декарт: "Життя вимагає від нас безперервної діяльності та не терпить нерішучості і застою".Цікавий проект «Дослідницькі технології навчання та виховання школярів» продемонстрували Борщівський В.С.,вчитель географії Борщівської ЗОШ І-ІІІст.№1, Вавринець А.Л., вчитель географії Борщівського НВК«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст.№3 – гімназія ім.Романа Андріяшика».
|