Сайт вчителів географії Борщівщини

Головна | Реєстрація | Вхід
Четвер, 16.05.2024, 18:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Годинник
Погода
Прогноз погоди у Борщеві
Архів записів
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Жовтень » 23

Орієнтовна схема самоаналізу

1. Чи відповідає мій урок програмі?
2. Чи правильно мною були визначені і розв'язані на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання?
3. Чи оптимально було визначено зміст уроку, чи відповідає він завданням?
4. Що було основним, найсуттєвішим на уроці? Чи зумів я акцентувати увагу учнів на його вивченні?
5. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована на уроці робота із формування основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались внутрішньопредметний і міжпредметний зв'язки?
6. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи були вдалими вибір і поєднання?
7. Які форми навчання (масові, групові, індивіду­альні) домінували на уроці? Чи були вдалими їх вибір і поєднання?
8. Чи об'єктивно і відповідно до норм оцінені мною знання учнів?
9. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначалися обсяг і складність домашньо ... Читати далі »

Переглядів: 731 | Додав: mjalkovska | Дата: 23.10.2014 | Коментарі (0)

Форма входу

Пошук
Наше опитування
Рівень освіти в Україні
Всього відповідей: 65
Міні-чат
Анекдоти
«Анекдоти з України» - Нові та найкращі анекдоти української мережі
Радіо
Друзі сайту

Всі права застережено. Shavani: Боднарчук С. В. с. Нівра © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz